PL
PL EN DE
Napisz do nas: biuro@snapshot-studio.pl
Zadzwoń do nas w godzinach od 8:00 do 16:00 - +48 722 772 774
Strefa klienta / zaloguj się

Blog

Infografiki i Fotomontaże na Amazon – czyli jak się wyróżnić na tle konkurencji!

Infografiki i Fotomontaże na Amazon – czyli jak się wyróżnić na tle konkurencji!


Zdjęcia produktowe na Amazon muszą spełniać warunki nałożone przez serwis, a jest ich niemało. Listing Amazona, jeśli chodzi o photo content, nie został jednak stworzony bez przyczyny. Fotografie reklamowe zamieszczane na aukcjach w tym serwisie muszą być bardzo profesjonalne przede wszystkim dlatego, by zapewnić klientom jak najwyższy poziom obsługi i aby zaufanie do sprzedawców zamieszczających tam swoje propozycje było wysokie.


Zdjęcia katalogowe to nie wszystko


Fotografia aranżowana amazon snapshot-studio katowice

O ile główne zdjęcie, czyli MAIN IMAGE, musi być wykonane w bardzo konkretny sposób (wymagania narzucone przez serwis dotyczą m.in. koloru tła, rozmiaru zdjęcia, trybu kolorów i formatu), to jeśli chodzi o pozostałe fotografie, reklamodawca ma już więcej swobody. Oprócz zdjęcia głównego, na aukcji może zostać umieszczonych jeszcze 8 innych fotografii i mogą się wśród nich znajdować infografiki, fotomontaże a także fotografie prezentujące dany obiekt w zbliżeniu bądź oddaleniu. Generalnie można powiedzieć, że wszystkie zabiegi, których celem jest przedstawienie w sposób uczciwy i zgodny ze stanem faktycznym najbardziej atrakcyjnych cech danego produktu czy usługi, nie powinny spotkać się z odrzuceniem przez serwis.


Dlaczego infografiki i fotomontaże to atrakcyjna metoda prezentacji produktu?

Infografika zdjęcie techniczne Snapshot-studio katowice

Infografiki, zwane też zdjęciami technicznymi, to nic innego jak połączenie elementów wizualnych z treścią o charakterze informacyjnym. Zastosowanie ich w charakterze zdjęć produktowych bądź katalogowych na Amazon to doskonały sposób na to, by w skondensowany sposób przedstawić najważniejsze walory oferowanego przedmiotu. Taka forma jest dla potencjalnego odbiorcy o tyle atrakcyjna, że pozwala mu na szybkie zaznajomienie się z istotnymi cechami interesującej go rzeczy, bez konieczności zagłębiania się w opisy. Może jednocześnie zapoznać się z wyglądem i właściwościami produktu, dzięki czemu oszczędza czas i ma poczucie, że jest rzetelnie obsługiwany.


Wizualna prezentacja ma znaczenie – postaw na infografiki i fotomontaże


Fotografia Amazon infografika Snapshot-studio Polska


Tradycyjne zakupy mają wciąż tę przewagę nad zakupami online, że klient ma możliwość bezpośredniego kontaktu z produktem. Może wziąć go do ręki, przymierzyć, obejrzeć z każdej strony, zapoznać się ze składem, zapachem itd. Itp. Nie da się uzyskać takiego samego efektu, oferując sprzedaż online, ale nie oznacza to, że nie można się do niego zbliżyć. Jak najwierniejszemu oddaniu właściwości produktu mają służyć właśnie zdjęcia produktowe. Dzięki możliwości zastosowania fotomontażu w zdjęciach katalogowych na Amazon, można np. zaprezentować w bardzo dużym przybliżeniu strukturę tkaniny, z jakiej wykonana jest odzież, albo przedstawić na jednej fotografii wszystkie dostępne opcje, jeśli chodzi o kolory, faktury i inne właściwości danego produktu. Ważne, aby takie zdjęcie było wykonane w pełni profesjonalnie, dlatego warto zlecić jego wykonanie profesjonalistom.  


Michał
Współzałożyciel. Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
Ekonomista ze specjalizacją marketingu w biznesie oraz w handlu międzynarodowym. Współzałożyciel spółki Snapshot Studio. Na co dzień odpowiada za promocję i budowanie wizerunku firmy. W biznesie i w życiu kieruje się filozofią Kaizen. 

Dodaj komentarz
Wpisz imię*
 
Treść komentarza*
 
0 Komentarze
Chcesz przeczytać
coś innego?

Wróć do listy
w górę
Zgoda na pliki cookies
Witryna wykorzystuje pliki cookies. Klikając przycisk Akceptuję wszystkie, wyrażasz zgodę na to, abyśmy używali ich w celach marketingowych, w tym personalizacji reklam, analizowania ruchu na naszych stronach, a także w celach biznesowych. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
Określ preferencje dotyczące wybranych rodzajów plików cookies:
toggle_on Niezbędne pliki cookies Niezbędne do funkcjonowania strony internetowej pliki cookies, które zawsze muszą być aktywne. Stosowane są w odpowiedzi na działania podejmowane na stronie, takie jak na przykład uzupełnianie formularzy, logowanie do Panelu Klienta, informacja o zgodzie lub sprzeciwie w zakresie określonych plików cookies. Ewentualna ich zmiana przez ustawienia przeglądarki może skutkować zablokowaniem pewnych elementów strony internetowej. Brak możliwości wycofania zgody.
toggle_off Funkcjonalne pliki cookies Ich rola polega na zebraniu informacji pozwalających poprawić efektywność czynności, które są prowadzone w serwisie. Dzięki tym plikom cookies możemy dostosowywać działanie strony do potrzeb i preferencji odwiedzających ją użytkowników, na przykład poprzez zapamiętanie dokonanych wyborów na naszej stronie internetowej.
toggle_off Analityczne pliki cookies Odpowiadają za zbieranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Pozwalają lepiej zrozumieć działanie naszej witryny internetowej oraz pozyskiwać informacje na temat tego, które jej podstrony są najbardziej popularne i w jaki sposób użytkownicy poruszają się po serwisie. Dzięki tym plikom możemy lepiej dostosować serwis do oczekiwań użytkowników, zliczać wizyty i otrzymywać informacje o źródłach ruchu na naszej witrynie.
toggle_off Marketingowe pliki cookies Odpowiadają za prawidłowe działanie i optymalizację systemów związanych z działaniami reklamowymi. Informacje z tych plików mogą być udostępniane reklamodawcom, tak aby publikowane w ich serwisach reklamy były odpowiednio dopasowane do oczekiwań użytkownika. Pozwalają one na lepszą personalizację prowadzonej komunikacji.
toggle_off Społecznościowe pliki cookies Pozwalają udostępniać przygotowane przez nas treści za pośrednictwem zewnętrznych mediów społecznościowych, a także powiązać konta w takich mediach z naszą stroną i jej funkcjonalnościami. Odpowiadają również za rejestrację czynności użytkownika, a pozyskane przez nie informacje mogą być użyte na potrzeby działań reklamowych w poszczególnych mediach społecznościowych.
toggle_off Przechowywanie danych bezpieczeństwa Umożliwiają przechowywanie danych związanych z bezpieczeństwem, takich jak funkcje uwierzytelniania, zapobiegania oszustwom i ochrona użytkowników.
toggle_off Personalizacja Umożliwiają przechowywanie związane z personalizacją, np. propozycjami wideo
toggle_off Przechowywanie informacji Umożliwiają przechowywanie informacji związane z funkcjonalnością strony internetowej lub aplikacji, np. ustawienia językowe.